Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
E-mail adress?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 231412" data-attributes="member: 53949"><p>Räcker med att ha en funktion som gör att man måste "aktivera" sin e-postadress så kommer säkert bara en tredjedel av användarna (för att en tredjedel säkert är inaktiva o en den andra tredjedelen inte fick veta att epostadresserna ens fanns) använda dem.. tror inte det blir så farligt om man bara satsar på det..</p><p>Skulle iofs kunna vara så att man fick [nick]@user.freeride.se eller .nu och haft icke .user till crew/vip eller betalande.. Inte för att jag skulle vilja betala, men nån kanske skulle hehe! Dubbelmoral på hög nivå..</p><p></p><p>Viktigast tycker jag iaf är att man kan mejla in o ut från "FR-mejlen".. irriterande att ha två mejlsystem som inte går att använda tillsammans, t.ex. om man vill spara ner mejl etc..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 231412, member: 53949"] Räcker med att ha en funktion som gör att man måste "aktivera" sin e-postadress så kommer säkert bara en tredjedel av användarna (för att en tredjedel säkert är inaktiva o en den andra tredjedelen inte fick veta att epostadresserna ens fanns) använda dem.. tror inte det blir så farligt om man bara satsar på det.. Skulle iofs kunna vara så att man fick [nick]@user.freeride.se eller .nu och haft icke .user till crew/vip eller betalande.. Inte för att jag skulle vilja betala, men nån kanske skulle hehe! Dubbelmoral på hög nivå.. Viktigast tycker jag iaf är att man kan mejla in o ut från "FR-mejlen".. irriterande att ha två mejlsystem som inte går att använda tillsammans, t.ex. om man vill spara ner mejl etc.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
E-mail adress?
Tillbaka
Topp