Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
E marker verkligen så kasst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper-am-Arlberg" data-source="post: 136418" data-attributes="member: 34633"><p>om era bindningar tjuvutlöser tycker jag ni ska gå in till närmaste skidverkstad och testa så bindningarna utlöser vid rätt värde. Låter mer som att bindningarna är felinställda. Jag har själv monterat, justerat o testat ett hundratal bindningar i vinter, närmare hundra av dessa marker och har inte haft ett problem med tjuvutlösning. </p><p>De som klagat på tjuvutlösning har i 99% av fallen inte haft tillräckligt "forward pressure". Snarare är problemet med många bindningar att de håller en fast lite längre än din-värdet säger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper-am-Arlberg, post: 136418, member: 34633"] om era bindningar tjuvutlöser tycker jag ni ska gå in till närmaste skidverkstad och testa så bindningarna utlöser vid rätt värde. Låter mer som att bindningarna är felinställda. Jag har själv monterat, justerat o testat ett hundratal bindningar i vinter, närmare hundra av dessa marker och har inte haft ett problem med tjuvutlösning. De som klagat på tjuvutlösning har i 99% av fallen inte haft tillräckligt "forward pressure". Snarare är problemet med många bindningar att de håller en fast lite längre än din-värdet säger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
E marker verkligen så kasst?
Tillbaka
Topp