Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
E någon sugen på ett boende i Whistler!..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bejo" data-source="post: 187581" data-attributes="member: 64482"><p>Undrar om någon e sugen på att hyra en villa i whistler. Visst det e lite dyrt, kostar 32000:- /person i 4 mån eller 35000:-/pers /5mån. Vad som ingår är en villa på som rymmer 10 pers. 5 stycken sovrum, 2 vardagsrum, två badrum, två balkonger. Kabel-tv, ps2,dvd,dator med bredband ingår. 3 min vandring från Blackcomb lifts samt 5 min gång från Whistler village. </p><p></p><p>Vi kommer oså ha en "host" som hämtar oss när vi kommer fram i staden, han kommer visa oss runt i staden samt på berget. Han kommer att fixa lite "adrenaline seeking activities" typ som byngy-jumping, klättring m.m. Han kommer att hjälpa till med vårat "tuning room" där man kan fixa till sin utrusting.</p><p>Varje vecka kommer det en o städar huset samt skottar bort all snö runt huset.</p><p></p><p>Vi kommer att få rabatt på liftkoret, tror det var 100GBP i rabatt.</p><p></p><p>Mer info finns samt lite bilder. </p><p>Hör av er om ni e sugna, så fort som möjligt!!</p><p></p><p>Visst ja, en bar ingår osså!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bejo, post: 187581, member: 64482"] Undrar om någon e sugen på att hyra en villa i whistler. Visst det e lite dyrt, kostar 32000:- /person i 4 mån eller 35000:-/pers /5mån. Vad som ingår är en villa på som rymmer 10 pers. 5 stycken sovrum, 2 vardagsrum, två badrum, två balkonger. Kabel-tv, ps2,dvd,dator med bredband ingår. 3 min vandring från Blackcomb lifts samt 5 min gång från Whistler village. Vi kommer oså ha en "host" som hämtar oss när vi kommer fram i staden, han kommer visa oss runt i staden samt på berget. Han kommer att fixa lite "adrenaline seeking activities" typ som byngy-jumping, klättring m.m. Han kommer att hjälpa till med vårat "tuning room" där man kan fixa till sin utrusting. Varje vecka kommer det en o städar huset samt skottar bort all snö runt huset. Vi kommer att få rabatt på liftkoret, tror det var 100GBP i rabatt. Mer info finns samt lite bilder. Hör av er om ni e sugna, så fort som möjligt!! Visst ja, en bar ingår osså!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
E någon sugen på ett boende i Whistler!..
Tillbaka
Topp