Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
E nån grym på ps3 i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 595619" data-attributes="member: 98886"><p>Men du tomten om du bor i Åre behöver du inte åka bräda 24/7 för backen kommer inte försvinna den är här utanför varje dag året runt. Och om du åker för mycket med andra ord missbrukar det så är det ju inte bra. Inget som man missbrukar slutar bra i slutändan men små doser av det skadar inte.</p><p>Idag har jag åkt i Duved hela dagen varit tvär skönt faktiskt och nu har jag kommit hem. Finns inga liftar öppna här omkring och jag pallar inte gå upp själv. Om du följer med tomten så kan vi ta sällskap. Eller så kan du låna mig Rudolf din ena ren så jag kan åka upp med han för backen.</p><p>Sen så har jag planerat in att försöka åka i så många timmar i sträck mellan den 11-13 då backen ska vara öppen i 54 timmar. Sen tomten va inte sotis på att du inte har ett ps3 player haters you cant bite me, the skit rinner av mig som vatten på ett paraply.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 595619, member: 98886"] Men du tomten om du bor i Åre behöver du inte åka bräda 24/7 för backen kommer inte försvinna den är här utanför varje dag året runt. Och om du åker för mycket med andra ord missbrukar det så är det ju inte bra. Inget som man missbrukar slutar bra i slutändan men små doser av det skadar inte. Idag har jag åkt i Duved hela dagen varit tvär skönt faktiskt och nu har jag kommit hem. Finns inga liftar öppna här omkring och jag pallar inte gå upp själv. Om du följer med tomten så kan vi ta sällskap. Eller så kan du låna mig Rudolf din ena ren så jag kan åka upp med han för backen. Sen så har jag planerat in att försöka åka i så många timmar i sträck mellan den 11-13 då backen ska vara öppen i 54 timmar. Sen tomten va inte sotis på att du inte har ett ps3 player haters you cant bite me, the skit rinner av mig som vatten på ett paraply. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
E nån grym på ps3 i Åre
Tillbaka
Topp