Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Earth Hour 2010!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Psandersjoo" data-source="post: 626191" data-attributes="member: 68858"><p>om alla 6 miljarder skulle göra som du så skulle vi slippa nästan ALLA klimathot. shiet va lättsamt det skulle kännas? Men som alla förhoppnings vet vid det här laget så är det mestadels fabrikernas utsläpp och alla avgaser som släpps ut i onödan. som tidigare sagt, F1-tävling imorn, varför fortsätta med en sån sport om världen redan är påväg att "gå under" pga avgaser,föroreningar m.m? varför inte dra in på allt som <strong>inte</strong> måste användas för att världen ska gå runt? t.ex f1, crosstävlingar, (inget illa menat mot cross elr bilsporter) men jag menar bara att jag inte hört ett ord om att F1 ska upphöra eller liknande...? är inte det lite konstigt? även fast det kanske inte är F1 så himlans ofta, och att f1 kanske <strong>inte</strong> står för typ 20% av världens koldioxidutsläpp, men många droppar små som man brukar säga.</p><p></p><p>aja, det var bara en liten fundering...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Psandersjoo, post: 626191, member: 68858"] om alla 6 miljarder skulle göra som du så skulle vi slippa nästan ALLA klimathot. shiet va lättsamt det skulle kännas? Men som alla förhoppnings vet vid det här laget så är det mestadels fabrikernas utsläpp och alla avgaser som släpps ut i onödan. som tidigare sagt, F1-tävling imorn, varför fortsätta med en sån sport om världen redan är påväg att "gå under" pga avgaser,föroreningar m.m? varför inte dra in på allt som [b]inte[/b] måste användas för att världen ska gå runt? t.ex f1, crosstävlingar, (inget illa menat mot cross elr bilsporter) men jag menar bara att jag inte hört ett ord om att F1 ska upphöra eller liknande...? är inte det lite konstigt? även fast det kanske inte är F1 så himlans ofta, och att f1 kanske [b]inte[/b] står för typ 20% av världens koldioxidutsläpp, men många droppar små som man brukar säga. aja, det var bara en liten fundering... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Earth Hour 2010!
Tillbaka
Topp