Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
e'dollo making money, level1 update..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasOlofsson" data-source="post: 496911" data-attributes="member: 34875"><p>Kan gladeligen tilldela dig "Freeride's minst genomtänkta inlägg 2008"! Och med tanke på det här forumets nivå, så är det en hyffsat bra bedrift..</p><p></p><p>Du ska få hjälpa mig att svara på en sak.</p><p></p><p>Lille henrik flyger till usa, Tränar ett par dagar i summit countys parker (världens bästa för tillfället, något som inte erbjuds i europa, och man måste därför ta sig till usa för bra försäsongs-träning). Och får sedan erbjudande att följa med ett i industrin väldigt erkänt filmbolag för att filma ett par dagar.</p><p></p><p>Henrik och resten av grabbarna sliter röven av sig i ett par dagar, får mycket gjort, och bestämmer sig därför för att ta det lite lungt någon dag. </p><p></p><p>Om de under den dagen bestämt sig för att sitta hemma och slöa, istället för att fara ut till en närliggande backe med "hundra fallhöjdsmeter?!?!" och leka omkring och bara ha skoj, så hade det alltså varit mer ekologiskt försvarbart?</p><p></p><p>Menar du då att det är bergets storlek som avgör huruvida handlingen är Ekologiskt försvarbar eller inte??</p><p></p><p>Du kanske är sarkastisk i ditt inlägg, den är isåfall väldigt svårtydd. Men det är lungt, vet att folk från "din generation" inte riktigt har koll på det där.. Du sitter nu antagligen o skrattar när du läser detta "haha, kidsen tar det här så seriöst, de blev verkligen på krigsstigen efter mitt inlägg och skriver sjuukt långa försvars-inlägg (som detta)". Har inte skrivit detta som ett försvars-inlägg för alla kids, men för att jag stör mig på era "äldres" klago-inlägg i dessa trådar som inte tillför något mer än de inlägg ni själva klagar över.</p><p></p><p>Respekten för att låta annat folk klä sig och uppföra sig hur de vill, speciellt när de gör en så världslig sak som att åka skidor kanske inte uppfanns innan slutet på 80-talet? Så att ni blev utan denna förmåga?.. vad vet jag..</p><p></p><p>END RANT.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasOlofsson, post: 496911, member: 34875"] Kan gladeligen tilldela dig "Freeride's minst genomtänkta inlägg 2008"! Och med tanke på det här forumets nivå, så är det en hyffsat bra bedrift.. Du ska få hjälpa mig att svara på en sak. Lille henrik flyger till usa, Tränar ett par dagar i summit countys parker (världens bästa för tillfället, något som inte erbjuds i europa, och man måste därför ta sig till usa för bra försäsongs-träning). Och får sedan erbjudande att följa med ett i industrin väldigt erkänt filmbolag för att filma ett par dagar. Henrik och resten av grabbarna sliter röven av sig i ett par dagar, får mycket gjort, och bestämmer sig därför för att ta det lite lungt någon dag. Om de under den dagen bestämt sig för att sitta hemma och slöa, istället för att fara ut till en närliggande backe med "hundra fallhöjdsmeter?!?!" och leka omkring och bara ha skoj, så hade det alltså varit mer ekologiskt försvarbart? Menar du då att det är bergets storlek som avgör huruvida handlingen är Ekologiskt försvarbar eller inte?? Du kanske är sarkastisk i ditt inlägg, den är isåfall väldigt svårtydd. Men det är lungt, vet att folk från "din generation" inte riktigt har koll på det där.. Du sitter nu antagligen o skrattar när du läser detta "haha, kidsen tar det här så seriöst, de blev verkligen på krigsstigen efter mitt inlägg och skriver sjuukt långa försvars-inlägg (som detta)". Har inte skrivit detta som ett försvars-inlägg för alla kids, men för att jag stör mig på era "äldres" klago-inlägg i dessa trådar som inte tillför något mer än de inlägg ni själva klagar över. Respekten för att låta annat folk klä sig och uppföra sig hur de vill, speciellt när de gör en så världslig sak som att åka skidor kanske inte uppfanns innan slutet på 80-talet? Så att ni blev utan denna förmåga?.. vad vet jag.. END RANT. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
e'dollo making money, level1 update..
Tillbaka
Topp