Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
e'dollo making money, level1 update..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskarix" data-source="post: 497018" data-attributes="member: 34619"><p>Var i den filmen kunde du skönja minsta tillstymmelse till stil? Att åka rakt över en liten snöhög med armarna hängande rakt ner (Evil som har lite bättre insikt i "jibber"-världen kallade det visst för en "mid air takin-a-dump") är i min mening helt oestetiskt. För den som vill se vacker, stilfull och stor åkning rekomenderar jag varmt Claim från Matchstick Productions. Kaj Zackrisson visar prov på bra linjeval och för den som gillar att se stora hopp är Jacob Wester en höjdpunkt. Äntligen någon som kan hoppa med stil, hålla i sin grab och rotera långsamt. Det är dessutom inspelat av folk som har stor kunskap i filmteknik vilket gör att hela produktionen blir riktigt snygg. Videon som diskuteras i den här tråden skulle lika gärna kunna spelas in på Vallåsen med en VHS-kamera från Blocket, det finns ingen anledning att åka till USA för att göra sånt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskarix, post: 497018, member: 34619"] Var i den filmen kunde du skönja minsta tillstymmelse till stil? Att åka rakt över en liten snöhög med armarna hängande rakt ner (Evil som har lite bättre insikt i "jibber"-världen kallade det visst för en "mid air takin-a-dump") är i min mening helt oestetiskt. För den som vill se vacker, stilfull och stor åkning rekomenderar jag varmt Claim från Matchstick Productions. Kaj Zackrisson visar prov på bra linjeval och för den som gillar att se stora hopp är Jacob Wester en höjdpunkt. Äntligen någon som kan hoppa med stil, hålla i sin grab och rotera långsamt. Det är dessutom inspelat av folk som har stor kunskap i filmteknik vilket gör att hela produktionen blir riktigt snygg. Videon som diskuteras i den här tråden skulle lika gärna kunna spelas in på Vallåsen med en VHS-kamera från Blocket, det finns ingen anledning att åka till USA för att göra sånt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
e'dollo making money, level1 update..
Tillbaka
Topp