Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
e'dollo making money, level1 update..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 497038" data-attributes="member: 40931"><p>Käre Andreas, tack för ditt insiktsfulla svar.</p><p></p><p>Det är att sant nöje att se hur du bidrar till detta forum. En fröjd att läsa alla dina fantastiska trådar där du hjälper till att göra Freeride till vad det är. </p><p></p><p>Till skillnad från oss andra gamlingar som enbart häckar här i väntan på villbråd i skepnad av tonåringar att klanka ner på, gissar jag det kännas riktigt bra inombords att du verkligen gör en skillnad.</p><p></p><p>Om du nu hade läst mitt inlägg hade du kunnat se hur jag börjar med att tacka för en underhållande video. Detta efter att jag inlett med att försvara vår unge hjälte, från (enligt mig vansinniga) påhopp om att det bara är stavföringen som ligger under luppen. Helt befängda anklagelser!</p><p></p><p>Efter det ställer jag en simpel fråga; Hur kan detta vara ekologiskt försvarbart? På detta får jag svar på tal: Det är försvarbart eftersom han skrivit kontrakt med Magic Potion. Tack för att du tog dig tid att svara Hamann, uppskattas.</p><p></p><p>Som du ser har jag inte gjort annat än att stötta Henrik Harlaut.</p><p></p><p>Trots detta blir jag nu helt påhoppad här i forumet! Du beskyller mig för utövande av sarkasm och andra förrycktheter. Vänligen läs mitt inlägg igen och be sedan om ursäkt för dina snedsteg så skall dina synder bli förlåtna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 497038, member: 40931"] Käre Andreas, tack för ditt insiktsfulla svar. Det är att sant nöje att se hur du bidrar till detta forum. En fröjd att läsa alla dina fantastiska trådar där du hjälper till att göra Freeride till vad det är. Till skillnad från oss andra gamlingar som enbart häckar här i väntan på villbråd i skepnad av tonåringar att klanka ner på, gissar jag det kännas riktigt bra inombords att du verkligen gör en skillnad. Om du nu hade läst mitt inlägg hade du kunnat se hur jag börjar med att tacka för en underhållande video. Detta efter att jag inlett med att försvara vår unge hjälte, från (enligt mig vansinniga) påhopp om att det bara är stavföringen som ligger under luppen. Helt befängda anklagelser! Efter det ställer jag en simpel fråga; Hur kan detta vara ekologiskt försvarbart? På detta får jag svar på tal: Det är försvarbart eftersom han skrivit kontrakt med Magic Potion. Tack för att du tog dig tid att svara Hamann, uppskattas. Som du ser har jag inte gjort annat än att stötta Henrik Harlaut. Trots detta blir jag nu helt påhoppad här i forumet! Du beskyller mig för utövande av sarkasm och andra förrycktheter. Vänligen läs mitt inlägg igen och be sedan om ursäkt för dina snedsteg så skall dina synder bli förlåtna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
e'dollo making money, level1 update..
Tillbaka
Topp