Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Education of style! Vad tror ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 117581" data-source="post: 969194"><p>Nu finns filmen att köpa på itunes också, så jag köpte den där.</p><p></p><p></p><p>Så vad jag tyckte om den:</p><p></p><p>+ Åkningen var ju helt sjuk!!! Det var skidporr....</p><p></p><p>- Jag är inte ett stort fan av klippningen eller färgskiftningarna, för häktiskt hoppande mellan klippen</p><p>(Personligen gillar jag level 1 sätt att sätta ihop filmerna)</p><p></p><p>Sammanfattat:</p><p></p><p>Köp den! Jag är nöjd över hur jag spenderade drygt 45 kr! </p><p>Fast tänk på att den här filmen passar inte alla, dock tror jag att alla gillar själva åkningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 117581, post: 969194"] Nu finns filmen att köpa på itunes också, så jag köpte den där. Så vad jag tyckte om den: + Åkningen var ju helt sjuk!!! Det var skidporr.... - Jag är inte ett stort fan av klippningen eller färgskiftningarna, för häktiskt hoppande mellan klippen (Personligen gillar jag level 1 sätt att sätta ihop filmerna) Sammanfattat: Köp den! Jag är nöjd över hur jag spenderade drygt 45 kr! Fast tänk på att den här filmen passar inte alla, dock tror jag att alla gillar själva åkningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Education of style! Vad tror ni?
Tillbaka
Topp