Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Efter korsbandsoperation - låsningar i knä
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annaelle" data-source="post: 1229324" data-attributes="member: 177678"><p>Opererades för 4 veckor sen, både inre menisk som lossnat och korsband. När jag gör en benspark, dvs sträcker ut benet och sen ska böja det igen så låser det sig varje gång. Det känns som låsningen kommer på yttre sidan av knät, det gör inte ont men är irriterande. Pratade med min sjukgymnast som inte kan avgöra vad det beror på, han hänvisade till min läkare. Min läkare sa att 99% av opererade har problem med låsningar och det är inget konstigt och övergående. Jag hoppas på det, för jag hade aldrig problem med låsningar innan min skada. Jag rehab-tränar 3 ggr per dag ca 40-50 min, enligt ordination så jag sköter allt minutiöst men bensparkarna funkar bara om jag lutar överkroppen bakåt konstigt nog, då får jag nästan inga låsningar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annaelle, post: 1229324, member: 177678"] Opererades för 4 veckor sen, både inre menisk som lossnat och korsband. När jag gör en benspark, dvs sträcker ut benet och sen ska böja det igen så låser det sig varje gång. Det känns som låsningen kommer på yttre sidan av knät, det gör inte ont men är irriterande. Pratade med min sjukgymnast som inte kan avgöra vad det beror på, han hänvisade till min läkare. Min läkare sa att 99% av opererade har problem med låsningar och det är inget konstigt och övergående. Jag hoppas på det, för jag hade aldrig problem med låsningar innan min skada. Jag rehab-tränar 3 ggr per dag ca 40-50 min, enligt ordination så jag sköter allt minutiöst men bensparkarna funkar bara om jag lutar överkroppen bakåt konstigt nog, då får jag nästan inga låsningar.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Efter korsbandsoperation - låsningar i knä
Tillbaka
Topp