Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Efter korsbandsoperation - låsningar i knä
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malmöit" data-source="post: 1301545" data-attributes="member: 190792"><p>Hej, hoppas någon är kvar i tråden. </p><p></p><p>Jag gjorde en operation för ett par dagar sedan bara. Främre korsband, samt att de sydde ihop min menisk. Operationen utfördes av Malmö FF’s tidigare läkare så inget fel på operationen. </p><p></p><p>Som jag skrev har det nu gått drygt en vecka sedan operationen gjordes och kan absolut inte sträcka ut knäet. Lite som folk skrivit i tråden är det någon slags låsning, där även mitt ben börjar skaka när jag försöker sträcka ut det. </p><p></p><p>Är ju obehagligt och vet inte riktigt vad jag ska göra, övningarna jag fått blir svåra då jag behöver ett uträckt knä?</p><p></p><p>någon som har tips? Hur ska man sova? Vila? Finns det något man kan göra för att egentligen underlätta utsträckningen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malmöit, post: 1301545, member: 190792"] Hej, hoppas någon är kvar i tråden. Jag gjorde en operation för ett par dagar sedan bara. Främre korsband, samt att de sydde ihop min menisk. Operationen utfördes av Malmö FF’s tidigare läkare så inget fel på operationen. Som jag skrev har det nu gått drygt en vecka sedan operationen gjordes och kan absolut inte sträcka ut knäet. Lite som folk skrivit i tråden är det någon slags låsning, där även mitt ben börjar skaka när jag försöker sträcka ut det. Är ju obehagligt och vet inte riktigt vad jag ska göra, övningarna jag fått blir svåra då jag behöver ett uträckt knä? någon som har tips? Hur ska man sova? Vila? Finns det något man kan göra för att egentligen underlätta utsträckningen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Efter korsbandsoperation - låsningar i knä
Tillbaka
Topp