Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Efter korsbandsoperation - låsningar i knä
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SVENKE" data-source="post: 595058" data-attributes="member: 30724"><p>prata med din läkare eller sjukgymnast kan va bra! det är inte så att du fortfarande har lite svullnad kvar i knät så det är de som klämmer mot någon nerv när du gör vissa rörelser? hade samma problem när jag opererade axeln. då vid vissa rörelser så högg det till grymt i axeln å då pratade jag med min sjukgymnast som trodde att det berodde på svullnad i axeln. några veckor efter jag pratat med sjukgymnasten så gick det över. men det absolut bästa vore att prata med läkare eller sjukgymnast. kan tyvärr inte hjälpa dig med mer än det här!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SVENKE, post: 595058, member: 30724"] prata med din läkare eller sjukgymnast kan va bra! det är inte så att du fortfarande har lite svullnad kvar i knät så det är de som klämmer mot någon nerv när du gör vissa rörelser? hade samma problem när jag opererade axeln. då vid vissa rörelser så högg det till grymt i axeln å då pratade jag med min sjukgymnast som trodde att det berodde på svullnad i axeln. några veckor efter jag pratat med sjukgymnasten så gick det över. men det absolut bästa vore att prata med läkare eller sjukgymnast. kan tyvärr inte hjälpa dig med mer än det här! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Efter korsbandsoperation - låsningar i knä
Tillbaka
Topp