Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Efterlyser folk som köpt skoter i Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 366012" data-attributes="member: 11393"><p>Om du har tänkt att åka med skortern i lössno så bör du ha ngt stort och starkt. Exempel Reve 800 den eller articcat 900 mountain, Självklart med breda skidor. </p><p></p><p>Har varit i usa/canada 2 ggr och varit skoter mek åt mina inkompitenta polare. Har aldrig ägt ngn själv men åkt runt på deras. </p><p></p><p>Yammahas Apex( tror jag den heter) Med R1:ans motor e bra, stark som satan men Tung. Jobbigt när du kör fast. Reve 800 har du grymt bra "väghållning " på och e sjukt bra all round. Men min favorit e articcat 900 all mountain. Stark som ett as och tar dej upp för de flesta backar, där e det dinna skills som förare som sätter stopp. </p><p></p><p>Ang köp av truck så rekomenderas Toyota Tacoma. Lätt och smidig och du slipper köra fast som man gör med ford 350 xlt.</p><p></p><p>Kolla med " chubby" ang köp av skoter i usa / canada han har gjort det ett par ggr. </p><p></p><p>Kolla även www.powderroad.com</p><p></p><p>Kanske lite hjälp på vägen.</p><p></p><p>patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 366012, member: 11393"] Om du har tänkt att åka med skortern i lössno så bör du ha ngt stort och starkt. Exempel Reve 800 den eller articcat 900 mountain, Självklart med breda skidor. Har varit i usa/canada 2 ggr och varit skoter mek åt mina inkompitenta polare. Har aldrig ägt ngn själv men åkt runt på deras. Yammahas Apex( tror jag den heter) Med R1:ans motor e bra, stark som satan men Tung. Jobbigt när du kör fast. Reve 800 har du grymt bra "väghållning " på och e sjukt bra all round. Men min favorit e articcat 900 all mountain. Stark som ett as och tar dej upp för de flesta backar, där e det dinna skills som förare som sätter stopp. Ang köp av truck så rekomenderas Toyota Tacoma. Lätt och smidig och du slipper köra fast som man gör med ford 350 xlt. Kolla med " chubby" ang köp av skoter i usa / canada han har gjort det ett par ggr. Kolla även www.powderroad.com Kanske lite hjälp på vägen. patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Efterlyser folk som köpt skoter i Kanada!
Tillbaka
Topp