Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Efterlyses
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 26708" data-attributes="member: 14483"><p>Det är garanterat B-n-F. Nu är han har fettat till sig har han ständigt gott och mässat att han vill ha ett par rejäla lagg. Visst har han stickor till ben men han har lagt på sig rejält kring midjan och arslet. </p><p></p><p>Välkänt är hans bristande moral och empati för andra människor. Många är det som i hans närhet har blivit av med allt från bäss, fruntimmer, sovplats till bergsutrustning. Efterspanad av de flesta rättsinstanser värden över gömmer han sig i dag i det välkända terroristtillhållet norr Stockholm. Han brukar dock frilansa lite i norrland och denna kupp i Umeå bär hans signum.</p><p></p><p>Det ända man kan göra är att vädja till denna illgärningsman att finna nåd och rättvisa i sitt hjärta och lämna tillbaka laggen. När vi ändå tilltalar hans goda sida kan man ju alltid försöka få han att pröjsa, min stol som han knäckte över min rygg, bensinstålarna, liftkortet, hjälmen, all mat och all bäss.</p><p>Det kunde vara på tiden att B-n-F även köpte min tystnad så jag inte lägger ut koordinaterna på hans tillhåll för då ordnar amrisarna snabbt med grillfest. Vete fasen om inte ett gäng kvinnorättskämpar hinner ta honom först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 26708, member: 14483"] Det är garanterat B-n-F. Nu är han har fettat till sig har han ständigt gott och mässat att han vill ha ett par rejäla lagg. Visst har han stickor till ben men han har lagt på sig rejält kring midjan och arslet. Välkänt är hans bristande moral och empati för andra människor. Många är det som i hans närhet har blivit av med allt från bäss, fruntimmer, sovplats till bergsutrustning. Efterspanad av de flesta rättsinstanser värden över gömmer han sig i dag i det välkända terroristtillhållet norr Stockholm. Han brukar dock frilansa lite i norrland och denna kupp i Umeå bär hans signum. Det ända man kan göra är att vädja till denna illgärningsman att finna nåd och rättvisa i sitt hjärta och lämna tillbaka laggen. När vi ändå tilltalar hans goda sida kan man ju alltid försöka få han att pröjsa, min stol som han knäckte över min rygg, bensinstålarna, liftkortet, hjälmen, all mat och all bäss. Det kunde vara på tiden att B-n-F även köpte min tystnad så jag inte lägger ut koordinaterna på hans tillhåll för då ordnar amrisarna snabbt med grillfest. Vete fasen om inte ett gäng kvinnorättskämpar hinner ta honom först. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Efterlyses
Tillbaka
Topp