Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Efterlysning! Bräda stulen i Åre!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="poc" data-source="post: 145121" data-attributes="member: 57581"><p>Hej,</p><p>det här är kanske ett longshot, men jag kom nyss hem från Åre med en bräda färre i utrustningen än vi åkte upp med.</p><p></p><p>Någon norpade en guldfärgad Salomon-bräda utanför Ica idag (torsdag 22:a januari) någon gång mellan 14:30 och 15:10. Särskilda känneteckan finns på brädan.</p><p></p><p>Arga, griniga och förbannade var vi tvugna att kasta oss iväg till tåget hem och lyckades inte hitta brädan.</p><p></p><p>Om nu någon mot alla odds snubblar över den här brädan hör av er till mig ASAP.</p><p></p><p>Det här pajjade ur hela resan som annars (trots lite kass väder) var helt suverän och det är bara så jääävla illa att sånt här händer. Visst man lämnar sina grejer utan uppsikt lite här och var, men på samma villkor liksom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="poc, post: 145121, member: 57581"] Hej, det här är kanske ett longshot, men jag kom nyss hem från Åre med en bräda färre i utrustningen än vi åkte upp med. Någon norpade en guldfärgad Salomon-bräda utanför Ica idag (torsdag 22:a januari) någon gång mellan 14:30 och 15:10. Särskilda känneteckan finns på brädan. Arga, griniga och förbannade var vi tvugna att kasta oss iväg till tåget hem och lyckades inte hitta brädan. Om nu någon mot alla odds snubblar över den här brädan hör av er till mig ASAP. Det här pajjade ur hela resan som annars (trots lite kass väder) var helt suverän och det är bara så jääävla illa att sånt här händer. Visst man lämnar sina grejer utan uppsikt lite här och var, men på samma villkor liksom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Efterlysning! Bräda stulen i Åre!
Tillbaka
Topp