Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Efterlysning! Bräda stulen i Åre!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="poc" data-source="post: 145124" data-attributes="member: 57581"><p>Hey det är inte mitt fel att brädan blev stulen. Visst man kan låsa fast grejerna, men samtidigt - man trodde ju att man kunde lämna grejerna.. samma villkor liksom, men kom igen, lägga skulden på någon annan är den som knyckte skiten!? Nää... och allvarligt talat, hur många låser?</p><p></p><p>Shit happens. Visst. Ändå grinigt. Men saknar man sen stålar att köpa nya grejer så är säsongen inte så kul nu längre...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="poc, post: 145124, member: 57581"] Hey det är inte mitt fel att brädan blev stulen. Visst man kan låsa fast grejerna, men samtidigt - man trodde ju att man kunde lämna grejerna.. samma villkor liksom, men kom igen, lägga skulden på någon annan är den som knyckte skiten!? Nää... och allvarligt talat, hur många låser? Shit happens. Visst. Ändå grinigt. Men saknar man sen stålar att köpa nya grejer så är säsongen inte så kul nu längre... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Efterlysning! Bräda stulen i Åre!
Tillbaka
Topp