Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Efterlysning! Bräda stulen i Åre!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cristian82" data-source="post: 145126" data-attributes="member: 52890"><p>Skulden ska enbart läggas på den som stal brädan, men är du rädd om grejerna borde du kanske tänkt ett steg längre. Vilken bra värld det vore om man kunde lämna sina saker olåsta utan att någon tog de, men verkligheten är tyvärr annnorlunda. Nu kanske du lägger ut hundra spänn på ett lås när du köper ny bräda. </p><p></p><p>P.S Jag har lagt ut över 6000 kr på bräda o bindningar och tar inte risken att den blir stulen, jag låser!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cristian82, post: 145126, member: 52890"] Skulden ska enbart läggas på den som stal brädan, men är du rädd om grejerna borde du kanske tänkt ett steg längre. Vilken bra värld det vore om man kunde lämna sina saker olåsta utan att någon tog de, men verkligheten är tyvärr annnorlunda. Nu kanske du lägger ut hundra spänn på ett lås när du köper ny bräda. P.S Jag har lagt ut över 6000 kr på bräda o bindningar och tar inte risken att den blir stulen, jag låser! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Efterlysning! Bräda stulen i Åre!
Tillbaka
Topp