Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
EFTERLYSNING: Johanna från Cham!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Belliz" data-source="post: 76940" data-attributes="member: 37260"><p>Söker efter en tjej som heter Johanna som gjorde säsong i Cham. Jag hälsade på i slutet av mars, och avslutade med helikopter till sjukhus i Cham, det var sista gången vi sågs! Hon åkte telisar nästan hela säsongen men bytte till slalom å B3 sen. Hon bodde mellan sud och stationen, är blond och smal. Hoppas du läser detta Johanna, jag har ju bara ditt franska nummer! hälsn Isabelle med brorsorna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Belliz, post: 76940, member: 37260"] Söker efter en tjej som heter Johanna som gjorde säsong i Cham. Jag hälsade på i slutet av mars, och avslutade med helikopter till sjukhus i Cham, det var sista gången vi sågs! Hon åkte telisar nästan hela säsongen men bytte till slalom å B3 sen. Hon bodde mellan sud och stationen, är blond och smal. Hoppas du läser detta Johanna, jag har ju bara ditt franska nummer! hälsn Isabelle med brorsorna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
EFTERLYSNING: Johanna från Cham!
Tillbaka
Topp