Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Egna Hemsidor ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 259390" data-attributes="member: 49616"><p>jag gör och säljer sidor, brukar använda anteckningar och photoshop, fast orkar du inte lära dig html, asp etc så finns ju alltid dreamweaver, känns det för bökigt använd microsofts egna frontpage (suger i min mening men men). Sen finns det ett program som heter WYSIWYG (what you see is what you get) Web Builder, det är väldigt simpelt att använda men mycket effektivt för folk som inte har så stor erfarenhet inom webdesign. Ingen koll på vad något av dem kostar, mycket pengar antar jag eftersom att Macromedia gjort dw, det andra har jag ingen koll på, bara testat trial. Frontpage finns med i alla office paket, så har du ett sånt har du frontpage.</p><p></p><p>Photoshop lär du behöva iaf, eller något annat bildredigerings program, t.ex. Paint Shop Pro eller något liknande. Fast jag skulle rekommendera Photoshop, det kan du köpa för ca 10 000, eller ladda hem en 30 dagars gratis version från www.adobe.com. Går ju att få tag på andra sätt men det får du fundera ut själv. Freewebs som jeppe föreslog, funkar ju men vill du inte ha samma hemsida som halva världen så kan du ju glömma det, + att det de erbjuder inte direkt är något ögongodis direkt.</p><p></p><p>Lycka till, peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 259390, member: 49616"] jag gör och säljer sidor, brukar använda anteckningar och photoshop, fast orkar du inte lära dig html, asp etc så finns ju alltid dreamweaver, känns det för bökigt använd microsofts egna frontpage (suger i min mening men men). Sen finns det ett program som heter WYSIWYG (what you see is what you get) Web Builder, det är väldigt simpelt att använda men mycket effektivt för folk som inte har så stor erfarenhet inom webdesign. Ingen koll på vad något av dem kostar, mycket pengar antar jag eftersom att Macromedia gjort dw, det andra har jag ingen koll på, bara testat trial. Frontpage finns med i alla office paket, så har du ett sånt har du frontpage. Photoshop lär du behöva iaf, eller något annat bildredigerings program, t.ex. Paint Shop Pro eller något liknande. Fast jag skulle rekommendera Photoshop, det kan du köpa för ca 10 000, eller ladda hem en 30 dagars gratis version från www.adobe.com. Går ju att få tag på andra sätt men det får du fundera ut själv. Freewebs som jeppe föreslog, funkar ju men vill du inte ha samma hemsida som halva världen så kan du ju glömma det, + att det de erbjuder inte direkt är något ögongodis direkt. Lycka till, peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Egna Hemsidor ?
Tillbaka
Topp