Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Egna Hemsidor ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 259538" data-attributes="member: 53949"><p>Som Sbn säger finns det en hel del olika programalternativ att välja mellan.. alla dessa bygger dock på att man har tid o lust (o ork) att lära sig programen så man kan få ut så mkt som möjligt ur dem.. ska man o andra sidan bara använda programen på en väldigt basic nivå kan man lika väl nöja sig med de gratis-bygg-grejorna som finns på nätet, typ freewebs etc (googla för fler)..</p><p></p><p>Att Dreamweaver är dyrt för att macromedia har gjort det stämmer ju inte riktigt, då Adobe köpt Macromedia o ger ut både DW och PS. Men dyrt är det ja, men finns massor med billigare alternativ, de programmen är ju de mest avancerade som finns, ingen som går o köper skidor för 10000 när man inte kan ta sig ner för nybörjarbacken...</p><p></p><p>Satsa på nåt billigt o enkelt till o börja med o jobba dig uppåt om du är mer intresserad...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 259538, member: 53949"] Som Sbn säger finns det en hel del olika programalternativ att välja mellan.. alla dessa bygger dock på att man har tid o lust (o ork) att lära sig programen så man kan få ut så mkt som möjligt ur dem.. ska man o andra sidan bara använda programen på en väldigt basic nivå kan man lika väl nöja sig med de gratis-bygg-grejorna som finns på nätet, typ freewebs etc (googla för fler).. Att Dreamweaver är dyrt för att macromedia har gjort det stämmer ju inte riktigt, då Adobe köpt Macromedia o ger ut både DW och PS. Men dyrt är det ja, men finns massor med billigare alternativ, de programmen är ju de mest avancerade som finns, ingen som går o köper skidor för 10000 när man inte kan ta sig ner för nybörjarbacken... Satsa på nåt billigt o enkelt till o börja med o jobba dig uppåt om du är mer intresserad... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Egna Hemsidor ?
Tillbaka
Topp