Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Egna kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 550797" data-attributes="member: 35021"><p>Exakt, det är ju precis som du skriver (och som jag skrev tidigare). Bara för att man inte gillar klänninglooken, har man automatiskt tajts på sig? I och för sig kör jag personligen med slim jeans, så för mig gör det inte så mkt. Jag bär dom med stolthet!</p><p>Ang. Di Leva suiten hörde jag också att dom hade lite problem med hans krav på spirituella mönster och himmelska färger. Hoppas det löser sig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 550797, member: 35021"] Exakt, det är ju precis som du skriver (och som jag skrev tidigare). Bara för att man inte gillar klänninglooken, har man automatiskt tajts på sig? I och för sig kör jag personligen med slim jeans, så för mig gör det inte så mkt. Jag bär dom med stolthet! Ang. Di Leva suiten hörde jag också att dom hade lite problem med hans krav på spirituella mönster och himmelska färger. Hoppas det löser sig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Egna kläder
Tillbaka
Topp