Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Egna kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 550813" data-attributes="member: 35021"><p>För det första, JA det tror jag. För det andra, det är just ämnet ("kläder") vi håller oss till, om du har missat det. </p><p>"ahj": Hehe, vem är det som tar ämnet på alldeles för stort allvar egentligen? Läs igenom inläggen igen lite mer noggrant, så ser du nog vilka det är som tar ämnet på största allvar och dessutom verkar ha lite svårt för vad som i folkmun kallas <ironi>. Men det kanske kommer med åren... förhoppningsvis. Och ämnet var ju tydligen tillräckligt intressant för att du skulle orka skriva ett (om än ogenomtänkt) inlägg.</p><p></p><p>Så nu åter till ämnet, fortsätt lägg upp bilder på era kläder! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 550813, member: 35021"] För det första, JA det tror jag. För det andra, det är just ämnet ("kläder") vi håller oss till, om du har missat det. "ahj": Hehe, vem är det som tar ämnet på alldeles för stort allvar egentligen? Läs igenom inläggen igen lite mer noggrant, så ser du nog vilka det är som tar ämnet på största allvar och dessutom verkar ha lite svårt för vad som i folkmun kallas <ironi>. Men det kanske kommer med åren... förhoppningsvis. Och ämnet var ju tydligen tillräckligt intressant för att du skulle orka skriva ett (om än ogenomtänkt) inlägg. Så nu åter till ämnet, fortsätt lägg upp bilder på era kläder! ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Egna kläder
Tillbaka
Topp