Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Egna kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snel-Hesten" data-source="post: 551350" data-attributes="member: 55264"><p>Det här inlägget är inte för att hata på någon, alla får ha precis vilka kläder man vill.</p><p>Men personligen tycker jag att de långa tröjorna \"som går ner till knäna\" börjar gå lite till överdrift.</p><p>Vart tog den gamla traditionela baggy stilen vägen, ungefär som detta: "http://thirtytwo.com/content/posts/thumbs/jpwalker1.jpg_538x586.jpg frotfarande baggy men ändå inte mega.</p><p>Jag vet att tråden är till för att lägga upp kläder man gjort själv, men det här är mer en fråga varför ingen gör normal baggy kläder?</p><p>Mycket starkt jobbat att sy egna tröjor. Keep it up.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snel-Hesten, post: 551350, member: 55264"] Det här inlägget är inte för att hata på någon, alla får ha precis vilka kläder man vill. Men personligen tycker jag att de långa tröjorna \"som går ner till knäna\" börjar gå lite till överdrift. Vart tog den gamla traditionela baggy stilen vägen, ungefär som detta: "http://thirtytwo.com/content/posts/thumbs/jpwalker1.jpg_538x586.jpg frotfarande baggy men ändå inte mega. Jag vet att tråden är till för att lägga upp kläder man gjort själv, men det här är mer en fråga varför ingen gör normal baggy kläder? Mycket starkt jobbat att sy egna tröjor. Keep it up. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Egna kläder
Tillbaka
Topp