Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yvla" data-source="post: 159133" data-attributes="member: 1402"><p>Olalinder, vet inte om tappa skida-tricket är så bra! Den kan ju träffa någon i huvudet och helt plötsligt har all eventuell empati övergått till ilska över "den där j-vln som inte håller ordning på sina grejer". </p><p></p><p>Andy84, det gör inget om du har hyrskidor, du kan ju dra någon vit liten lögn om begränsat bagageutrymme på resan. Vad själva raggningen beträffar får du helt enkelt välja en dag som inte inbjuder till puderåkning utan istället fråga om tjejen ifråga vill hänga med på ett eller flera piståk innan det bär av till lämpligt fikaställe. Undvik däremot att på perfekta puderdagar beklaga dig över att snön på pisten är alldeles för uppåkt och mjuk. Funkar inte! Detta hände mig i vintras efter 1,5 m dump på tre dygn och när man då iförd hjälm och ryggsäck får den kommentaren från sittliftssällskapet, som dessutom började med att skryta om hur länge han åkt skidor, kan man inte göra annat än skaka på huvudet och sucka. </p><p></p><p>Annars kan jag inte göra annat än instämma i Susannes tips. Bjud gärna på chokladbit i liften!</p><p></p><p>/y</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yvla, post: 159133, member: 1402"] Olalinder, vet inte om tappa skida-tricket är så bra! Den kan ju träffa någon i huvudet och helt plötsligt har all eventuell empati övergått till ilska över "den där j-vln som inte håller ordning på sina grejer". Andy84, det gör inget om du har hyrskidor, du kan ju dra någon vit liten lögn om begränsat bagageutrymme på resan. Vad själva raggningen beträffar får du helt enkelt välja en dag som inte inbjuder till puderåkning utan istället fråga om tjejen ifråga vill hänga med på ett eller flera piståk innan det bär av till lämpligt fikaställe. Undvik däremot att på perfekta puderdagar beklaga dig över att snön på pisten är alldeles för uppåkt och mjuk. Funkar inte! Detta hände mig i vintras efter 1,5 m dump på tre dygn och när man då iförd hjälm och ryggsäck får den kommentaren från sittliftssällskapet, som dessutom började med att skryta om hur länge han åkt skidor, kan man inte göra annat än skaka på huvudet och sucka. Annars kan jag inte göra annat än instämma i Susannes tips. Bjud gärna på chokladbit i liften! /y [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp