Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 364085" data-attributes="member: 52127"><p>då tråden inte varit uppe sen i våras tycker jag att det nu är hög tid inför den stundande säsongen dra upp detta alltför viktiga ämne. jag personligen har blivit sjukt inspirerad inför den kommande vintern. jag är dock rädd för att jag kommer lägga alltför stor fukusering på detta och inte på switch 10órna som jag skrutit om i liften. dock tror jag att lite omedvetet skryt funkar bra. till exempel planerar man med sina kompisar att man ska snacka om något specielt, här följer nu ett mycket bra exempel..</p><p></p><p>jag:Viktor</p><p>kompis:erik</p><p></p><p>erik till viktor: hur vare i tandå förra helgen då?</p><p></p><p>Viktor jorrå det var rätt schysst go shape skönt väder.</p><p></p><p>erik:nice, föresten skarru med mej och (annan kompis) till åre nästa helg, parken är grym där nu.</p><p></p><p>Viktor:aa fan låter schysst.... nej visstfan jag glömde bort. jag har lovat oakley teamet å komma ner till st anton och ta några bilder. men jag kommer nog hem på fredag så jag kanske hinner upp en runda ändå. </p><p></p><p>erik: aa hade vart gött. einar lindgren ska ju filma oss lite i åre. vi har tröttnat lite på armada lite halvtaskig lön liksom så vi tänkte fixa lite material till promoes inför nästa säsong. </p><p></p><p>Viktor: hoppas bara ni får fint väder då. </p><p></p><p>sen fortsätter man konversationen med hur fint väder det är idag och visar en härlig inställning til åkningen. på toppstationen följer man efter kexet och ser till att komma i samma lift som henne igen och det är nu man lägger in stöten med diverse knep som tidigare är nämnt. varning dock för att man ska ta dte lite lungt med skrytande särskitl om det visar sej att man har problem med att komma ner för dom blåa backaran.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 364085, member: 52127"] då tråden inte varit uppe sen i våras tycker jag att det nu är hög tid inför den stundande säsongen dra upp detta alltför viktiga ämne. jag personligen har blivit sjukt inspirerad inför den kommande vintern. jag är dock rädd för att jag kommer lägga alltför stor fukusering på detta och inte på switch 10órna som jag skrutit om i liften. dock tror jag att lite omedvetet skryt funkar bra. till exempel planerar man med sina kompisar att man ska snacka om något specielt, här följer nu ett mycket bra exempel.. jag:Viktor kompis:erik erik till viktor: hur vare i tandå förra helgen då? Viktor jorrå det var rätt schysst go shape skönt väder. erik:nice, föresten skarru med mej och (annan kompis) till åre nästa helg, parken är grym där nu. Viktor:aa fan låter schysst.... nej visstfan jag glömde bort. jag har lovat oakley teamet å komma ner till st anton och ta några bilder. men jag kommer nog hem på fredag så jag kanske hinner upp en runda ändå. erik: aa hade vart gött. einar lindgren ska ju filma oss lite i åre. vi har tröttnat lite på armada lite halvtaskig lön liksom så vi tänkte fixa lite material till promoes inför nästa säsong. Viktor: hoppas bara ni får fint väder då. sen fortsätter man konversationen med hur fint väder det är idag och visar en härlig inställning til åkningen. på toppstationen följer man efter kexet och ser till att komma i samma lift som henne igen och det är nu man lägger in stöten med diverse knep som tidigare är nämnt. varning dock för att man ska ta dte lite lungt med skrytande särskitl om det visar sej att man har problem med att komma ner för dom blåa backaran. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp