Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 37487" data-attributes="member: 12483"><p>Ni vet dom här sittliftarna som saknar fotstöd. Den naturliga sittställningen här innebär ju att skidorna bildare ett V, och beroende på underbenes längd krockar ens skidor med intillsittande (alltid en dam, snygg, parant, svårkonverserad). Nu uppstår intressanta BETEENDEN och SITUATIONER.</p><p></p><p>Jag undrar här...</p><p></p><p>Har kvinnor på nåt vis fått förlängda känselnerver i sin skidbrätten eller har tillverkarna i sanning tillverkat den fullt integrerade männinska/maskin skidan?</p><p>Skall män tolka brätteskrockning som en regelrätt homosexuell invit?</p><p>Är en försynt brätteskrockning ok som starter på en konversation?</p><p>Vilka don skall man ha på fötterna för att överhuvudtaget bli krockattraktiv? </p><p>Och till slut, varför vill ingen krocka med mig!? </p><p> </p><p>Jag är så brydd...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 37487, member: 12483"] Ni vet dom här sittliftarna som saknar fotstöd. Den naturliga sittställningen här innebär ju att skidorna bildare ett V, och beroende på underbenes längd krockar ens skidor med intillsittande (alltid en dam, snygg, parant, svårkonverserad). Nu uppstår intressanta BETEENDEN och SITUATIONER. Jag undrar här... Har kvinnor på nåt vis fått förlängda känselnerver i sin skidbrätten eller har tillverkarna i sanning tillverkat den fullt integrerade männinska/maskin skidan? Skall män tolka brätteskrockning som en regelrätt homosexuell invit? Är en försynt brätteskrockning ok som starter på en konversation? Vilka don skall man ha på fötterna för att överhuvudtaget bli krockattraktiv? Och till slut, varför vill ingen krocka med mig!? Jag är så brydd... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp