Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBubbelgum" data-source="post: 37495" data-attributes="member: 29351"><p>Hörrudu Arc Tracer:</p><p></p><p>Jag undrar just vilken sittlift man behöver ta för att hinna med hela den där konversationen innan det är dags att kliva av.</p><p></p><p>Hade denna diskussion kommit förra året hade vi haft en given sittlift att testa detta på: </p><p>Stjärnliften i Åre. </p><p>Där har vi en extremt seg och närmast psykbrytframkallande sittlift där man sitter lite intimt 2 och 2. Men tyvärr gick denna IKON i graven i våras (R.I.P) och nu för tiden finns det inget värdigt alternativ. Den enda jag kan komma på, där man först hinner :</p><p>*Erbjuda några vänliga hälsningsfraser</p><p>*Råka krocka ihop brättena</p><p>*Dra hela raddan av den mist sagt erotiskt laddade konversation som du (Arc Tracer) skrev här uppe</p><p>*och hinna date:a uppe henne med varm Choklad</p><p></p><p>För detta behövs det en riktigt långsam lift, därmed utser jag WC-liften i Åre som det bästa alternativet med detta raggningsknep.</p><p>Om man nu inte hinner trycka in all denna information i den vackra donnan bredvid så får man väl lite snällt TVINGA "the lady" att sitta kvar, genom att man vägrar öppna bygeln. Detta kan kanske bli mött av en viss skeptism från det motsatta könet, men du vet ju såklart hennes eget bästa, så ge dig inte även om hon med jämna mellanrum dunkar en stav i ögat på dig och kallar dig Äckel.</p><p></p><p> Men eftersom man även kan slå ihop skidorna även i Ankarliftar så är Tottliften(Åre) en höjdare! Va säger man, 15 minuter ensamma i en flack ankarlift! Har man då följt hela detta schema som jag beskrivit ovan bör även första KYSSEN redan kommit INNAN Tottliftens toppstation.</p><p></p><p>Följer du mina råd, garanterar jag giftemål inom ca 2år!</p><p></p><p>Tack för ordet -skön att få hjälpa till-</p><p></p><p>=MrBubbelgum=</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBubbelgum, post: 37495, member: 29351"] Hörrudu Arc Tracer: Jag undrar just vilken sittlift man behöver ta för att hinna med hela den där konversationen innan det är dags att kliva av. Hade denna diskussion kommit förra året hade vi haft en given sittlift att testa detta på: Stjärnliften i Åre. Där har vi en extremt seg och närmast psykbrytframkallande sittlift där man sitter lite intimt 2 och 2. Men tyvärr gick denna IKON i graven i våras (R.I.P) och nu för tiden finns det inget värdigt alternativ. Den enda jag kan komma på, där man först hinner : *Erbjuda några vänliga hälsningsfraser *Råka krocka ihop brättena *Dra hela raddan av den mist sagt erotiskt laddade konversation som du (Arc Tracer) skrev här uppe *och hinna date:a uppe henne med varm Choklad För detta behövs det en riktigt långsam lift, därmed utser jag WC-liften i Åre som det bästa alternativet med detta raggningsknep. Om man nu inte hinner trycka in all denna information i den vackra donnan bredvid så får man väl lite snällt TVINGA "the lady" att sitta kvar, genom att man vägrar öppna bygeln. Detta kan kanske bli mött av en viss skeptism från det motsatta könet, men du vet ju såklart hennes eget bästa, så ge dig inte även om hon med jämna mellanrum dunkar en stav i ögat på dig och kallar dig Äckel. Men eftersom man även kan slå ihop skidorna även i Ankarliftar så är Tottliften(Åre) en höjdare! Va säger man, 15 minuter ensamma i en flack ankarlift! Har man då följt hela detta schema som jag beskrivit ovan bör även första KYSSEN redan kommit INNAN Tottliftens toppstation. Följer du mina råd, garanterar jag giftemål inom ca 2år! Tack för ordet -skön att få hjälpa till- =MrBubbelgum= [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp