Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBubbelgum" data-source="post: 37499" data-attributes="member: 29351"><p>Bison:</p><p></p><p>Frågan är inte om HON kommer ner till Chokaldstugan utan om DU klarar fallet. WC-liften i Åre är rätt hög på sina stället och har man inte koll på VAR man tappar vanten kan det få ödesdigra konsekvenser. Men en öppen benskada kan hon ju förvisso inte negligera, utan borde av lidelse hoppa efter för att man inte ska ligga ensam i backen... eller så skriker hon att man är helt dum i huvudet och så får du snällt ligga kvar och vänta på att de mindre romantiska SLAO-pistörerna ska dra benet rätt på din arma kropp.</p><p></p><p>Så mitt tips är att kolla nått åk innan var du kan tappa vanten, annars...</p><p></p><p>=Calle=</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBubbelgum, post: 37499, member: 29351"] Bison: Frågan är inte om HON kommer ner till Chokaldstugan utan om DU klarar fallet. WC-liften i Åre är rätt hög på sina stället och har man inte koll på VAR man tappar vanten kan det få ödesdigra konsekvenser. Men en öppen benskada kan hon ju förvisso inte negligera, utan borde av lidelse hoppa efter för att man inte ska ligga ensam i backen... eller så skriker hon att man är helt dum i huvudet och så får du snällt ligga kvar och vänta på att de mindre romantiska SLAO-pistörerna ska dra benet rätt på din arma kropp. Så mitt tips är att kolla nått åk innan var du kan tappa vanten, annars... =Calle= [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp