Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 37519" data-attributes="member: 12483"><p>Vi är rejält på glid här!</p><p></p><p>MEN min lilla inlaga syftade i skrivandets stund på det faktum att vi vid liftåkning i fotstödslösa stolliftar, med V-formad skidföring, verkar vara så förfärligt RÄDDA för att slå ihop brättena med våra liftgrannar. </p><p></p><p>V-formen är ju som sagt den naturliga skidföringen här, och jag för min del brukar sitta där med ett avspänt V. Somliga skiter i diverse små brättkontakter medan andra värjer sig paniskt. Ser du en granne med parallella skidor i sånt läge, betyder det att personen sitter på helspänn, jobbar, faktiskt. </p><p></p><p>Frågan var/är, bertaktar somliga sina brätten som delar av sin egen kropp, innfogade i den intima kroppsnära "comfort zone", som man helst inte skall komma innanför? ...eh, såvida man inte redan utfört några lämplig moves i enlighet med förslagen ovan förståss!</p><p></p><p>Och enligt min senaste spaning, så är ju tjejerna värst. Så Svårkrockade, ack ,ack. Så någe MYSTISK är det!</p><p></p><p>I a f, själv V:ar jag på, krockar jag på, surrar på och är allmänt den där vänlige, intresserade typen bredvid.</p><p></p><p>Alltså, fäll upp brillorna, le lite initierat och fråga helt enkelt</p><p>-Hur går det det idag? (..berätta för farbror nu he, he) </p><p></p><p>Sexet är det ju värre med...</p><p></p><p>Eder ACE DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 37519, member: 12483"] Vi är rejält på glid här! MEN min lilla inlaga syftade i skrivandets stund på det faktum att vi vid liftåkning i fotstödslösa stolliftar, med V-formad skidföring, verkar vara så förfärligt RÄDDA för att slå ihop brättena med våra liftgrannar. V-formen är ju som sagt den naturliga skidföringen här, och jag för min del brukar sitta där med ett avspänt V. Somliga skiter i diverse små brättkontakter medan andra värjer sig paniskt. Ser du en granne med parallella skidor i sånt läge, betyder det att personen sitter på helspänn, jobbar, faktiskt. Frågan var/är, bertaktar somliga sina brätten som delar av sin egen kropp, innfogade i den intima kroppsnära "comfort zone", som man helst inte skall komma innanför? ...eh, såvida man inte redan utfört några lämplig moves i enlighet med förslagen ovan förståss! Och enligt min senaste spaning, så är ju tjejerna värst. Så Svårkrockade, ack ,ack. Så någe MYSTISK är det! I a f, själv V:ar jag på, krockar jag på, surrar på och är allmänt den där vänlige, intresserade typen bredvid. Alltså, fäll upp brillorna, le lite initierat och fråga helt enkelt -Hur går det det idag? (..berätta för farbror nu he, he) Sexet är det ju värre med... Eder ACE DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp