Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBubbelgum" data-source="post: 37524" data-attributes="member: 29351"><p>Till alla er galanta honor som virvlar nerför backarna med eggande höftrörelser vill jag bara säga:</p><p></p><p>*Jag kommer ALLTID in i evigheten konversera med er HELA liften upp. Skulle överhuvudtaget inte komma på tanken att "göra en Jon" och lämna er ensamma och försvarslösa kvar i liften.</p><p></p><p>*Jag kommer med innerlig väntan söka efter borttappade vantar att plocka upp dem oavsett om det är 55 graders lutning och klipphopp som uppmanar till dödslängtan. Jag gör det med kärlek.</p><p></p><p>Och jag vet, mina prinsessor att jag inte är ensam. Världen är full av oss manliga varelser som längtar att få göra gott. Endast för att vår drömkvinnas ögon ska vidröra vår blick, om bara för en sekund.</p><p></p><p>Så strö vantarna efter vinden, mina damer. Släng ut dom bara! En dag står han där, mannen i ditt liv, redo att göra dig lycklig!</p><p></p><p>...och kolla lite extra på killen bredvid i liftkön... det skulle kunna vara MrBubbelgum som står där och han kommer med all sannorlikhet göra ALLT för att få er resa upp så behaglig som möjligt.</p><p></p><p>At your service!</p><p>=Mister B=</p><p></p><p>ps. tillräkligt smörigt, eller? ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBubbelgum, post: 37524, member: 29351"] Till alla er galanta honor som virvlar nerför backarna med eggande höftrörelser vill jag bara säga: *Jag kommer ALLTID in i evigheten konversera med er HELA liften upp. Skulle överhuvudtaget inte komma på tanken att "göra en Jon" och lämna er ensamma och försvarslösa kvar i liften. *Jag kommer med innerlig väntan söka efter borttappade vantar att plocka upp dem oavsett om det är 55 graders lutning och klipphopp som uppmanar till dödslängtan. Jag gör det med kärlek. Och jag vet, mina prinsessor att jag inte är ensam. Världen är full av oss manliga varelser som längtar att få göra gott. Endast för att vår drömkvinnas ögon ska vidröra vår blick, om bara för en sekund. Så strö vantarna efter vinden, mina damer. Släng ut dom bara! En dag står han där, mannen i ditt liv, redo att göra dig lycklig! ...och kolla lite extra på killen bredvid i liftkön... det skulle kunna vara MrBubbelgum som står där och han kommer med all sannorlikhet göra ALLT för att få er resa upp så behaglig som möjligt. At your service! =Mister B= ps. tillräkligt smörigt, eller? ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Eh...får jag smeka dina brätten?
Tillbaka
Topp