Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ekologiska kläder i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="plysche" data-source="post: 261522" data-attributes="member: 71234"><p>skidnarkoman:</p><p>Ingen aning. Men personligen skulle inte jag vilja ha en tröja med brodyr runt axeln eller runt tröjan nertill. Snygg den skulle bli efter ett par tvättar. Dom måste ju ändå kunna sälja kläderna</p><p></p><p>liszt:</p><p>Då ber jag om ursäkt att jag missförstog dig. Men som sagt. Jag startar inte det här klädesmärket och unik var bara ett ord som slank ur mig när jag skrev. Ska verkligen tänka på vad jag skriver i ett forum nästa gång. </p><p> Dom pratade iofs om att trycket i varje kolektion/50ex aldrig skulle sitta på exakt samma ställe så det kanske gör dom "UNIKA" i din bemärkelse. Annars kanske limiterad var ordet du sökte. Allt är ju som sagt begränsat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="plysche, post: 261522, member: 71234"] skidnarkoman: Ingen aning. Men personligen skulle inte jag vilja ha en tröja med brodyr runt axeln eller runt tröjan nertill. Snygg den skulle bli efter ett par tvättar. Dom måste ju ändå kunna sälja kläderna liszt: Då ber jag om ursäkt att jag missförstog dig. Men som sagt. Jag startar inte det här klädesmärket och unik var bara ett ord som slank ur mig när jag skrev. Ska verkligen tänka på vad jag skriver i ett forum nästa gång. Dom pratade iofs om att trycket i varje kolektion/50ex aldrig skulle sitta på exakt samma ställe så det kanske gör dom "UNIKA" i din bemärkelse. Annars kanske limiterad var ordet du sökte. Allt är ju som sagt begränsat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ekologiska kläder i Åre
Tillbaka
Topp