Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
El Stockholmo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ozthojvel" data-source="post: 211823" data-attributes="member: 56158"><p>Klart vi inte har internet, ligger för långt söderut för det. Har dock lyckats bygga ett eget modem (56k) med hjälp av olika sädesslag. Problemet är bara att jag bara kan gå in på freeride...</p><p></p><p>För övrigt så har ju steepstore.com verkligen sjukt mycket grejor...</p><p></p><p>Sen har vi ju det här med charmen med att känna å klämma.. Hur funkar de googles med den hjälmen, passar de här stället mig eller är storleken helt åt helvete, fan, är det så här dessa skidorna ser ut, fan dessa bindningarna ser ju riktigt bra ut å känns kvalle, lite sånna småsaker som gör det giddigt att handla i en riktig butik...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozthojvel, post: 211823, member: 56158"] Klart vi inte har internet, ligger för långt söderut för det. Har dock lyckats bygga ett eget modem (56k) med hjälp av olika sädesslag. Problemet är bara att jag bara kan gå in på freeride... För övrigt så har ju steepstore.com verkligen sjukt mycket grejor... Sen har vi ju det här med charmen med att känna å klämma.. Hur funkar de googles med den hjälmen, passar de här stället mig eller är storleken helt åt helvete, fan, är det så här dessa skidorna ser ut, fan dessa bindningarna ser ju riktigt bra ut å känns kvalle, lite sånna småsaker som gör det giddigt att handla i en riktig butik... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
El Stockholmo
Tillbaka
Topp