Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan 1010 ALU / Rossignol S7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Turbidblue" data-source="post: 589427" data-attributes="member: 75368"><p>Tack, ska göra det! Jag har sneglat på Boomerang men 190 känns rätt långt, men det kanske är typiskt "tjejfegt" att inte vilja ha långa skidor? Jag hade tänkt mig någonting runt 176-180, max 185, som det känns nu.</p><p></p><p>EHP:na såg riktigt intressanta ut nu, ska de vara lite hårdare än S7:an eller ungefär samma? Är inte speciellt rädd för att S7:orna ska vara för mjuka, hellre lite för mjuka än för hårda, men ändå. Någon som åkt båda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Turbidblue, post: 589427, member: 75368"] Tack, ska göra det! Jag har sneglat på Boomerang men 190 känns rätt långt, men det kanske är typiskt "tjejfegt" att inte vilja ha långa skidor? Jag hade tänkt mig någonting runt 176-180, max 185, som det känns nu. EHP:na såg riktigt intressanta ut nu, ska de vara lite hårdare än S7:an eller ungefär samma? Är inte speciellt rädd för att S7:orna ska vara för mjuka, hellre lite för mjuka än för hårda, men ändå. Någon som åkt båda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan 1010 ALU / Rossignol S7
Tillbaka
Topp