Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Boomerang
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 864072" data-attributes="member: 54815"><p>Körde Boomerangen(190) i förrgår. Blev riktigt imponerad faktiskt. De var riktigt kvicka i skogen, nästan lättare att köra än mina JJ:s. I uppkörd fulsnö gick de som tåget, bara att köra, inga problem. I pisten gillade jag dem också, längre radie än på många andra liknande skidor, fort gick det. Det som jag gillade mest var hur jämt och fint de gick överallt, dvs de var sjukt dynamiska, jämna, osv.. </p><p></p><p>Rockern där fram är lite som ett par JJ:s, fast mycket lägre. Och hårdare. Där bak är det inte så mycket, men det gick att få till några switch-svängar i pisten i alla fall. Men ska du landa baklänges i puder mycket är det nog inte rätt för dig. </p><p></p><p>Annars rekommenderas de!</p><p></p><p>Nu har ju jag aldrig testat Bibby, så kan inte uttala mig om hur de står sig mot varandra. Men man har ju hört mycket gott om Bibbysarna, så de kan mycket väl vara i samma klass.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 864072, member: 54815"] Körde Boomerangen(190) i förrgår. Blev riktigt imponerad faktiskt. De var riktigt kvicka i skogen, nästan lättare att köra än mina JJ:s. I uppkörd fulsnö gick de som tåget, bara att köra, inga problem. I pisten gillade jag dem också, längre radie än på många andra liknande skidor, fort gick det. Det som jag gillade mest var hur jämt och fint de gick överallt, dvs de var sjukt dynamiska, jämna, osv.. Rockern där fram är lite som ett par JJ:s, fast mycket lägre. Och hårdare. Där bak är det inte så mycket, men det gick att få till några switch-svängar i pisten i alla fall. Men ska du landa baklänges i puder mycket är det nog inte rätt för dig. Annars rekommenderas de! Nu har ju jag aldrig testat Bibby, så kan inte uttala mig om hur de står sig mot varandra. Men man har ju hört mycket gott om Bibbysarna, så de kan mycket väl vara i samma klass. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Boomerang
Tillbaka
Topp