Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Magfire 82 ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 506578" data-attributes="member: 12630"><p>Det jag menade var att jämföra modellen xti med ti. Har inte kört förra årets vad jag kan minnas. Med mera drag menar jag att det är en skida för mera hårdkörning och att den svarar bättre på mera fart och kraft men å andra sidan så vill den nog ha mera av det för att vara rolig. Om man brukar bli trött framåt eftermiddagen kanske ti är ett mer avslappnat alternativ som kan köras lite lugnare utan att kännas tråkig. </p><p></p><p>Var väldigt länge sedan jag körde G4/G41 så jag vågar mig inte på att jämföra. Tror de var bra men jag köpte ett par Dynastar Arno Adam istället..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 506578, member: 12630"] Det jag menade var att jämföra modellen xti med ti. Har inte kört förra årets vad jag kan minnas. Med mera drag menar jag att det är en skida för mera hårdkörning och att den svarar bättre på mera fart och kraft men å andra sidan så vill den nog ha mera av det för att vara rolig. Om man brukar bli trött framåt eftermiddagen kanske ti är ett mer avslappnat alternativ som kan köras lite lugnare utan att kännas tråkig. Var väldigt länge sedan jag körde G4/G41 så jag vågar mig inte på att jämföra. Tror de var bra men jag köpte ett par Dynastar Arno Adam istället.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Magfire 82 ti
Tillbaka
Topp