Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Elan Race GSR - Skida som ej finns!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiasborg" data-source="post: 610408" data-attributes="member: 102405"><p>Hej</p><p></p><p>Fann ett par skidor som hette Elan Race GSR i en butik (skitbutik som alltid har rea å alla grejer har kostat 10000 "förr" men 1999 "nu"...typ). Tänkte jag iaf skulle ge det en chans och kolla upp grejorna.</p><p></p><p>Googlar jag skidan så lyckas jag ej finna den förutom på tyska ebay. Utseendet på skidan är extremt lik Elans Race GSX ur Waveflex-serien. Jag skulle faktiskt säga identisk så när som på att ett X är utbytt mot ett R.</p><p></p><p>Nån som vet var jag kan finna info om skidan? </p><p>Pirattillverkad eller vad är det fråga om? </p><p>Kan en butikskedja (även om modell mindre) verkligen sälja sånt mitt på ljusa dan?</p><p>/Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiasborg, post: 610408, member: 102405"] Hej Fann ett par skidor som hette Elan Race GSR i en butik (skitbutik som alltid har rea å alla grejer har kostat 10000 "förr" men 1999 "nu"...typ). Tänkte jag iaf skulle ge det en chans och kolla upp grejorna. Googlar jag skidan så lyckas jag ej finna den förutom på tyska ebay. Utseendet på skidan är extremt lik Elans Race GSX ur Waveflex-serien. Jag skulle faktiskt säga identisk så när som på att ett X är utbytt mot ett R. Nån som vet var jag kan finna info om skidan? Pirattillverkad eller vad är det fråga om? Kan en butikskedja (även om modell mindre) verkligen sälja sånt mitt på ljusa dan? /Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Elan Race GSR - Skida som ej finns!
Tillbaka
Topp