Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Ripstick 94w eller 96?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1196465" data-attributes="member: 59050"><p>Hej! Vet någon, vad är skillnaden mellan Elan Ripstick 94w och 96? Bara 2 mm, färgen och prislappen (nästan 50 euro)? 96 tycks vara litet dyrare. Nu borde jag välja mellan 94w 163 cm och 96 167 cm? Jag skall köpa skidorna för frun som julklapp, och båda de två kan jag hitta härifrån nära vårt hem. Jag vill inte beställa från Tyskland, då jag kan/vågar inte montera Dynafit bindningar själv på skidorna. Om jag köper skidorna här, får jag monteringen för fritt. Frun är 160 cm under 60 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1196465, member: 59050"] Hej! Vet någon, vad är skillnaden mellan Elan Ripstick 94w och 96? Bara 2 mm, färgen och prislappen (nästan 50 euro)? 96 tycks vara litet dyrare. Nu borde jag välja mellan 94w 163 cm och 96 167 cm? Jag skall köpa skidorna för frun som julklapp, och båda de två kan jag hitta härifrån nära vårt hem. Jag vill inte beställa från Tyskland, då jag kan/vågar inte montera Dynafit bindningar själv på skidorna. Om jag köper skidorna här, får jag monteringen för fritt. Frun är 160 cm under 60 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Ripstick 94w eller 96?
Tillbaka
Topp