Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan ripstick be 106 vs salomon qst 106
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emil0311" data-source="post: 1321573" data-attributes="member: 187969"><p>Tack för svar! Ska absolut kolla mer på de skidorna! Testat enforcern innan med och håller med om att den är väldigt bra.</p><p>Just med rambinding var det mer att jag fått uppfattningen att Pjäxor med gå läge/tech insert inte är lika goa att åka utför med som dedikerade utförs/alpin pjäxor, kan varit så att jag provat/pratat med fel människor också. Sen att jag har en rambindning liggandes med.</p><p>Tycker du att det är stor skillnad i åk delen på en rambindning och shift eller är det endast gå biten som är skit med rambindning?<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emil0311, post: 1321573, member: 187969"] Tack för svar! Ska absolut kolla mer på de skidorna! Testat enforcern innan med och håller med om att den är väldigt bra. Just med rambinding var det mer att jag fått uppfattningen att Pjäxor med gå läge/tech insert inte är lika goa att åka utför med som dedikerade utförs/alpin pjäxor, kan varit så att jag provat/pratat med fel människor också. Sen att jag har en rambindning liggandes med. Tycker du att det är stor skillnad i åk delen på en rambindning och shift eller är det endast gå biten som är skit med rambindning?:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan ripstick be 106 vs salomon qst 106
Tillbaka
Topp