Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan ripstick be 106 vs salomon qst 106
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aejmil" data-source="post: 1321634" data-attributes="member: 176152"><p>Kul faktiskt. Jag har tidigare kört på prodigy 2, sedan ripstick 106:or och nu ripstick 116. </p><p></p><p>På mina satt ett par marker duke som jag flyttat över från 106orna till 116. </p><p></p><p>För mig funkade 106orna som en riktigt bra all mountain skida, jag körde en säsong i St Anton på dessa och hade då med mig prodigy 2 också. Hade 106 skiddagar den säsongen och kan nog konstatera att jag åkte på 106orna typ 95% av tiden. </p><p></p><p>De var för mig en riktigt bra allroundskida, funkade super i såväl pist som utanför. Jag älskade verkligen den. </p><p></p><p>Kan varmt rekommendera den. Men de gör väl inte 106an längre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aejmil, post: 1321634, member: 176152"] Kul faktiskt. Jag har tidigare kört på prodigy 2, sedan ripstick 106:or och nu ripstick 116. På mina satt ett par marker duke som jag flyttat över från 106orna till 116. För mig funkade 106orna som en riktigt bra all mountain skida, jag körde en säsong i St Anton på dessa och hade då med mig prodigy 2 också. Hade 106 skiddagar den säsongen och kan nog konstatera att jag åkte på 106orna typ 95% av tiden. De var för mig en riktigt bra allroundskida, funkade super i såväl pist som utanför. Jag älskade verkligen den. Kan varmt rekommendera den. Men de gör väl inte 106an längre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan ripstick be 106 vs salomon qst 106
Tillbaka
Topp