Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Wave Spice Fusion?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundblom" data-source="post: 430534" data-attributes="member: 74506"><p>Har provat magfire 12 och det tyckte jag var en grymt bra skida. Lättåkt men samtidigt stabil och med ett väldigt bra isgrepp. Jag tror att vågorna är mer en bara design de gör att det möjligt att bygga en skida som är mjuk men samtidigt väldigt vridstyv. Har även provat magfire 10 som saknar vågor och den hade inte alls lika bra isgrepp. Det kan i och för sig vara så att konstruktionen skiljer sig på andra sätt men jag tror att vågorna gör en hel del. Kan tänka mig att Wave Spice är väldigt lik magfire 12 då måtten på de båda skidorna är snarlika.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundblom, post: 430534, member: 74506"] Har provat magfire 12 och det tyckte jag var en grymt bra skida. Lättåkt men samtidigt stabil och med ett väldigt bra isgrepp. Jag tror att vågorna är mer en bara design de gör att det möjligt att bygga en skida som är mjuk men samtidigt väldigt vridstyv. Har även provat magfire 10 som saknar vågor och den hade inte alls lika bra isgrepp. Det kan i och för sig vara så att konstruktionen skiljer sig på andra sätt men jag tror att vågorna gör en hel del. Kan tänka mig att Wave Spice är väldigt lik magfire 12 då måtten på de båda skidorna är snarlika. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Elan Wave Spice Fusion?
Tillbaka
Topp