Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Elektrisk lavinryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1308697" data-attributes="member: 29440"><p>Spännet var ju ganska tydligt i testet att det var svåröppnat. Sen säger de ju att remmarna är tunnare och har mindre vaddering än de bekvämare ryggsäckarna. Så något ligger det väl i det.</p><p>Får jag möjlighet så kommer jag testa, men inte helt lätt att hitta i nån butik i närheten. Det är tyvärr BCA och Deuter som inte verkar finnas.</p><p></p><p></p><p>”While we loved most elements of the <strong>Scott Patrol E2</strong>, the waist belt design is a near-fatal flaw. If any snow gets into the buckle – which is challenging to prevent in mid-winter – it can either stick shut or not close properly, which is a safety concern. We found it nearly impossible to tighten down while wearing the pack, and since the waist belt is on the narrower side, it doesn't provide much support, and the pack can shift around when charging downhill. Additionally, the clamshell design can make it tough to retrieve important items stashed near the bottom, and it lacks a hip belt pocket, which would make small essentials more easily accessible. ”</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1308697, member: 29440"] Spännet var ju ganska tydligt i testet att det var svåröppnat. Sen säger de ju att remmarna är tunnare och har mindre vaddering än de bekvämare ryggsäckarna. Så något ligger det väl i det. Får jag möjlighet så kommer jag testa, men inte helt lätt att hitta i nån butik i närheten. Det är tyvärr BCA och Deuter som inte verkar finnas. ”While we loved most elements of the [B]Scott Patrol E2[/B], the waist belt design is a near-fatal flaw. If any snow gets into the buckle – which is challenging to prevent in mid-winter – it can either stick shut or not close properly, which is a safety concern. We found it nearly impossible to tighten down while wearing the pack, and since the waist belt is on the narrower side, it doesn't provide much support, and the pack can shift around when charging downhill. Additionally, the clamshell design can make it tough to retrieve important items stashed near the bottom, and it lacks a hip belt pocket, which would make small essentials more easily accessible. ” [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Elektrisk lavinryggsäck
Tillbaka
Topp