Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Elektrisk Vinsch
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1279844" data-attributes="member: 136280"><p>Blir nyfiken på en del saker. </p><p>Vid surf, är den då till för att slippa paddla ut eller är tanken att den ska dra dig in medans du står på brädan? Jag tänker att meningen med att surfa på en våg är just att surfa på en våg. </p><p>Hur lång vajer är tanken? Åka på en puderåker eller blankt vatten kräver en hel del meter vajer. Att använda hemma på gården för att få fart till en rail ( el dylikt) kräver inte lika längd. </p><p>Hur fäster jag mackapären på marken/snön? </p><p>Visst vore det en frän grej att ha men jag tror det finns en hel del utmaningar för att ha en portabel dragmaskin. </p><p>Har några gånger önskat en och får tyvärr inte köpa en tillräckligt cool jeep med vajer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1279844, member: 136280"] Blir nyfiken på en del saker. Vid surf, är den då till för att slippa paddla ut eller är tanken att den ska dra dig in medans du står på brädan? Jag tänker att meningen med att surfa på en våg är just att surfa på en våg. Hur lång vajer är tanken? Åka på en puderåker eller blankt vatten kräver en hel del meter vajer. Att använda hemma på gården för att få fart till en rail ( el dylikt) kräver inte lika längd. Hur fäster jag mackapären på marken/snön? Visst vore det en frän grej att ha men jag tror det finns en hel del utmaningar för att ha en portabel dragmaskin. Har några gånger önskat en och får tyvärr inte köpa en tillräckligt cool jeep med vajer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Elektrisk Vinsch
Tillbaka
Topp