Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Elisabeth Swaney's åk i halfpipe - WHAT THE F*CK?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iche" data-source="post: 1097080" data-attributes="member: 63720"><p>VAD I HELA?</p><p>Hur kan en sån här person få tävla i OS? Saknades det en person så kan ju för fan morsan åka och göra ett bättre run än den här tjejen. </p><p></p><p>Tänk om en liknande grej skulle göras i slopestyle. Skippa railsen och sladda på knuckles, hur hade det sett ut?</p><p></p><p>Det är inget personligt mot henne överhuvudtaget. Jag förstår bara inte hur de kan släppa iväg en person att tävla i OS. I min mening så ska de bästa vara med i OS, inte en person som precis lärt sig åkt skidor. </p><p></p><p>Är det en PR-kupp? Eller vad händer?</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]lijLiBS7fI0[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iche, post: 1097080, member: 63720"] VAD I HELA? Hur kan en sån här person få tävla i OS? Saknades det en person så kan ju för fan morsan åka och göra ett bättre run än den här tjejen. Tänk om en liknande grej skulle göras i slopestyle. Skippa railsen och sladda på knuckles, hur hade det sett ut? Det är inget personligt mot henne överhuvudtaget. Jag förstår bara inte hur de kan släppa iväg en person att tävla i OS. I min mening så ska de bästa vara med i OS, inte en person som precis lärt sig åkt skidor. Är det en PR-kupp? Eller vad händer? [MEDIA=youtube]lijLiBS7fI0[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Elisabeth Swaney's åk i halfpipe - WHAT THE F*CK?
Tillbaka
Topp