Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En äventyrsbil blir till
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1075629" data-attributes="member: 80520"><p>[USER=51492]@snorkel[/USER]</p><p>Du har en mycket god poäng, plåten i sig ventilerar ju inte över huvud taget, och har jag ingen lust att ventilera den utåt (eftersom det också skulle innebära att vatten kommer kunna regna in - knappast bra)! Jag ska fnula lite på det, eventuellt använder jag spraylim och fuktspärr för att täcka plåten från insidan som ett extraskydd och isolerar med mineralull.</p><p></p><p> [USER=58560]@linder[/USER]</p><p>Jag räknar med att 150W ska räcka bra, jag har tagit i från tårna eftersom de generellt sett får ut betydligt lägre effekter under vinterhalvåret. Var inte så stor prisskillnad mellan 150W och 100W, speciellt inte eftersom största delen av kostnaden är all annan kringutrustning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1075629, member: 80520"] [USER=51492]@snorkel[/USER] Du har en mycket god poäng, plåten i sig ventilerar ju inte över huvud taget, och har jag ingen lust att ventilera den utåt (eftersom det också skulle innebära att vatten kommer kunna regna in - knappast bra)! Jag ska fnula lite på det, eventuellt använder jag spraylim och fuktspärr för att täcka plåten från insidan som ett extraskydd och isolerar med mineralull. [USER=58560]@linder[/USER] Jag räknar med att 150W ska räcka bra, jag har tagit i från tårna eftersom de generellt sett får ut betydligt lägre effekter under vinterhalvåret. Var inte så stor prisskillnad mellan 150W och 100W, speciellt inte eftersom största delen av kostnaden är all annan kringutrustning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En äventyrsbil blir till
Tillbaka
Topp