Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En äventyrsbil blir till
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1075719" data-attributes="member: 155279"><p>Nu har jag ingen aning om hur bra din ventilation kommer bli, men efter mina flera år i försvarsmakten så kan jag säga att värme är så jäkla nödvändigt. </p><p></p><p>De gånger vi har varit så trötta att vi har skippat eldpost för att få sova en extra timme, har det varje gång slutat i ett fiasko. Även fast man är ute mitt i sommaren blir det så jääkla fuktigt och med fukt i sin närhet så fryser man och sover kasst. </p><p></p><p>Då vi har sovit i patrulltält (helt vanligt tält utan uppvärmning) så blir det ändå så sjukt mycket fukt inne i tältet, speciellt på vintern.</p><p></p><p>Helt klart värt att sova 1h mindre för att få sova bättre, eller helt klart värt att betala lite extra för att få sova bättre.</p><p></p><p>Och blöta kläder? Installera ett element eller dylikt för både värme, fukt och torka kläder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1075719, member: 155279"] Nu har jag ingen aning om hur bra din ventilation kommer bli, men efter mina flera år i försvarsmakten så kan jag säga att värme är så jäkla nödvändigt. De gånger vi har varit så trötta att vi har skippat eldpost för att få sova en extra timme, har det varje gång slutat i ett fiasko. Även fast man är ute mitt i sommaren blir det så jääkla fuktigt och med fukt i sin närhet så fryser man och sover kasst. Då vi har sovit i patrulltält (helt vanligt tält utan uppvärmning) så blir det ändå så sjukt mycket fukt inne i tältet, speciellt på vintern. Helt klart värt att sova 1h mindre för att få sova bättre, eller helt klart värt att betala lite extra för att få sova bättre. Och blöta kläder? Installera ett element eller dylikt för både värme, fukt och torka kläder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En äventyrsbil blir till
Tillbaka
Topp