En bittorrent-tracker för extremsport!

• Trådstartare Trådstartare x0o
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
kan inte ngn förklara vad "bittorrent-tracker" är och hur man gör? :$

filerna har ingen .torrent ändelse :) därför det inte fungerar för endel av er, så lägg till .torrent i slutet så ska ni se att det fungerar ;D bra sida, men ändå inte :p drar ju ner på skidfilmsindustrin, men så länge det fortf finns proffs filmer klagar jag inte ;)

Cougah sa:
filerna har ingen .torrent ändelse :) därför det inte fungerar för endel av er, så lägg till .torrent i slutet så ska ni se att det fungerar ;D bra sida, men ändå inte :p drar ju ner på skidfilmsindustrin, men så länge det fortf finns proffs filmer klagar jag inte ;)
Mja nja, det är ju inte som att du eller någon annan hade köpt filmerna om du inte laddade ner dem (: Tror snarare det är tvärt om, jag har köpt fler filmer jag älskade, efter att ha laddat ned dem. Skulle inte ta riken att köpa en "dålig" film, utan att ha sett den först. En sån här sida lär öka intresset för extremsport också, så jag tror verkligen alla vinner på det i slutändan (: Åkarna blir mer kända, producenterna av videon också, och sponsorerna får ju iväg sitt budskap i vilket fall som..! :D

Senast ändrad:
Nu kan vi som uploaders säga att det kommer komma ungefär två stycken skidfilmer om dagen i några dagar. Så ni som inte har reggat er, gör det nu.. Det är fett värt.

måste bara säga att efter att ha fått allting att fungera så är det här en riktigt grym sida!

Grymt bra sida, och sedan så får man ju hem filmerna ganska fort :)

Avbryter torrenten som om den var nekad av trackern medans den inte är ansluten till några peers.Meddelande från trackern:Port is blacklisted.

går inte att ladda ner.

Det är ju grymt! körde först med bitcomet, men det funka ju itne men sen med utorrent då glider det på smidigt:D

hur bränner man ner dvdrippade filmer på dvd? alltså när du får massa fuckade filer rätt ner i en mapp som du kan se en och en i vlc. men jag vill ha på dvd! hur göra?

Ja har tankat torrenten i uTorrent nu , mne hur gör ja gör att se själva filmen :p?

x0o frågade om en liknande sida som denna i Norge... om du menar sida som www.freeride.nu så kan du ju tippsa lusekoftorna på www.friflyt.no De har säkert massa filmer att dela med sig av....

EnSkoKanske sa:
Hur gör man för att kunna se ett dvd.rip?
Om du får massor småfiler, ladda hem och installera winrar: www.rarlabs.com . När du installerat det kan du högerklicka på en av filerna (som har fått winrarikonen) och välja "extract here" eller liknande. Då får du ut filmfilen.

Jinfix sa:
hur bränner man ner dvdrippade filmer på dvd? alltså när du får massa fuckade filer rätt ner i en mapp som du kan se en och en i vlc. men jag vill ha på dvd! hur göra?
Dvd-rip betyder inte alltid att du kan bränna den på en dvd. Om du vill göra det måste du konvertera filmfilen till en dvd-r.

Läs forumreglerna:

3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Låser därför tråden. Om ni vill att det ska göras några nya skidfilmer så stöd scenen och köp dina filmer!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp