Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1009905" data-attributes="member: 45951"><p>Ha! Kanske!</p><p></p><p>Men en ubåt med rätt features kan både underlätta de gånger jag känner för att dra igång ett atomkrig (söndagsmornar öär här överrepresenterade av någon anledning) plus det lär vara bättre med en ubåt för eventuell djupdykning på apreeees skin.</p><p></p><p>Underförstått - ska jag till toppen av ett berg använder jag isxa och stighudar. Inte helikopter. Så klart. Errr.</p><p></p><p>Med en ubåt av "atom"-slaget kan man också stanna nere under ytan under långa perioder. Endast förrådet av Manga-tidningar och Fun light-saft sätter gränserna. En helikopter är betydligt mer sårbar.</p><p></p><p>Med det sagt, tycker jag inte det ena bör utesluta det andra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1009905, member: 45951"] Ha! Kanske! Men en ubåt med rätt features kan både underlätta de gånger jag känner för att dra igång ett atomkrig (söndagsmornar öär här överrepresenterade av någon anledning) plus det lär vara bättre med en ubåt för eventuell djupdykning på apreeees skin. Underförstått - ska jag till toppen av ett berg använder jag isxa och stighudar. Inte helikopter. Så klart. Errr. Med en ubåt av "atom"-slaget kan man också stanna nere under ytan under långa perioder. Endast förrådet av Manga-tidningar och Fun light-saft sätter gränserna. En helikopter är betydligt mer sårbar. Med det sagt, tycker jag inte det ena bör utesluta det andra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp