Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AdamClaeson" data-source="post: 1010094" data-attributes="member: 118349"><p>Detta måste vara den bästa träden på Freeride. Någonsin. </p><p></p><p>Egentligen skulle jag vilja hänga med i den underbara diskussionen. Och planeringen. Vara en av er.</p><p></p><p>Jag var en gång där. Där ni nu befinner i er. I helvetet. Min pollenallergi var inte från denna jord. Kunde knappt se. Igensvullna ögon och vattenbrist pga allt snorande.</p><p></p><p>Men så en dag vaknade jag. Några år äldre. Björkarna var gröna, doften var frisk. Jag njöt. Mina allergi var borta. Märkligt. Men härligt. </p><p></p><p>Vill bara säga att det finns hopp även för er andra där ute.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AdamClaeson, post: 1010094, member: 118349"] Detta måste vara den bästa träden på Freeride. Någonsin. Egentligen skulle jag vilja hänga med i den underbara diskussionen. Och planeringen. Vara en av er. Jag var en gång där. Där ni nu befinner i er. I helvetet. Min pollenallergi var inte från denna jord. Kunde knappt se. Igensvullna ögon och vattenbrist pga allt snorande. Men så en dag vaknade jag. Några år äldre. Björkarna var gröna, doften var frisk. Jag njöt. Mina allergi var borta. Märkligt. Men härligt. Vill bara säga att det finns hopp även för er andra där ute. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp