Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1010104" data-attributes="member: 45951"><p>Jag vill bara påpeka att jag har varit i Val Thorens och tyckte om det.</p><p></p><p>I övrigt är jag osäker på om man verkligen behöver muta någon. Det lär finnas pengar till sånt här undanstoppade! Öronmärkta! Något Fjällråd? Miljöbevaring? Det måste finnas en politiker vi kan kontakta, det är förmodligen precis som på universitetet, man kommer undan med allt bara man motiverar och har förankrat det i någon sorts bok någon redan skrivit. </p><p></p><p>Möjligen kan vi spela ut Ski Star och något departement mot varandra. Hitta ett ondskefullt företag som behöver lite Goodwill. Typ Bofors eller Butricks.</p><p></p><p>Jag är beredd att bli lika ondskefull som Darth Vader, lika besatt och manipulativ som Gollum och exakt lika på som Zaphod Beeblebrox för att få en betald vinter utan slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1010104, member: 45951"] Jag vill bara påpeka att jag har varit i Val Thorens och tyckte om det. I övrigt är jag osäker på om man verkligen behöver muta någon. Det lär finnas pengar till sånt här undanstoppade! Öronmärkta! Något Fjällråd? Miljöbevaring? Det måste finnas en politiker vi kan kontakta, det är förmodligen precis som på universitetet, man kommer undan med allt bara man motiverar och har förankrat det i någon sorts bok någon redan skrivit. Möjligen kan vi spela ut Ski Star och något departement mot varandra. Hitta ett ondskefullt företag som behöver lite Goodwill. Typ Bofors eller Butricks. Jag är beredd att bli lika ondskefull som Darth Vader, lika besatt och manipulativ som Gollum och exakt lika på som Zaphod Beeblebrox för att få en betald vinter utan slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp