Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1010110" data-attributes="member: 77701"><p>Okej då. Björkarna först.</p><p></p><p><a href="http://sv.wikipedia.org/wiki/Avverkning" target="_blank">Inspirerande länk.</a></p><p></p><p>Nordkorea har faktiskt en ambassad i Stockholm, den ligger på Lidingö (såklart) någonstans. Jag tror dock att vi behöver slipa lite på argumenten innan vi inkluderar dem i våra planer, annars kan det här ta en ända med förskräckelse.</p><p>Ehm. Ja.</p><p>Vad gäller konsultmulligheten tror jag att den är en av många saker som hamnar på listan över "Saker som kan avhjälpas om vi lyckas verkställa vår smått diaboliska plan." Eftersom den smått diaboliska planen undantagslöst (om den verkställs) kommer leda till mer skidåkning, vilket i sig är ett botemedel för konsultmullighet. Ja.</p><p>Därför kommer vi även kunna förtära mer glass om vi blir av med de satans björkarna en gång för alla.</p><p></p><p>*skrattar elakt och planerar att ta över världen, en björk i taget*</p><p></p><p>(Och ja, det ballar ur. Har vi skrämt bort alla andra? Här är lite tomt.. det ekar..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1010110, member: 77701"] Okej då. Björkarna först. [url=http://sv.wikipedia.org/wiki/Avverkning]Inspirerande länk.[/url] Nordkorea har faktiskt en ambassad i Stockholm, den ligger på Lidingö (såklart) någonstans. Jag tror dock att vi behöver slipa lite på argumenten innan vi inkluderar dem i våra planer, annars kan det här ta en ända med förskräckelse. Ehm. Ja. Vad gäller konsultmulligheten tror jag att den är en av många saker som hamnar på listan över "Saker som kan avhjälpas om vi lyckas verkställa vår smått diaboliska plan." Eftersom den smått diaboliska planen undantagslöst (om den verkställs) kommer leda till mer skidåkning, vilket i sig är ett botemedel för konsultmullighet. Ja. Därför kommer vi även kunna förtära mer glass om vi blir av med de satans björkarna en gång för alla. *skrattar elakt och planerar att ta över världen, en björk i taget* (Och ja, det ballar ur. Har vi skrämt bort alla andra? Här är lite tomt.. det ekar..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp